chips o dipp =)

Publicerat: 2008-11-26 Kl: 21:38:17 | I kategori: Allmänt



igår när jag kom hem var danne här, vi stod o pratade litegranna
sen så pussades vi o kramades innan han gick o emma kom ;) (haha emma fight)
Sen satt vi bara o pratade lite o så.. läste bloggar o garva åt folk :p som vanligt.

Nu har jag legat o myst med William men jag tror att han somnade för
ett bra tag sen, jag somnade till oxå :) Så jag vaknade till av dannes sms,
för jag skulle fylla på nadirs mobil, så nu äre done!!

Jag, W o danne var på stan förut, gud jag är aldrig på stan!! måste gå mer ;)
Köpte lite saker o hittade julklappar till W, massa fina pippisaker :D gulligt.
William somnade som en stock i bilen eftersom danne glömde att ge mig
hemma nyckeln, så vi fick åka med mamma till korsta.
Men han vaknade tio i morse så jag tror inte att han vilade på dagis.
Då är det inte så konstigt att han var trött mammas hjärta.
Men det märktes inte.. go o glad som vanligt =D


Jag ska gå ut o röka o sätta mig o vräka chips o dipp!
Det är ett måste, det finns alltid hemma hos oss.


hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0