fredag=)

Publicerat: 2008-11-21 Kl: 21:59:50 | I kategori: Allmänt



Härligt med helg även fast jag ska komma o kamma hem storpengs:)
Vi kan ju låssas iaf.. eller hur?

Jag tänkte skriva till alla som förväntar sig julklapp från mig!!
I år tänker jag inte köpa nånting till nån!! Bara till William så klart...
Vi ska sätta in alla pengar på Williams fonder, och jag skall inte
ha någon julgran. Det är bäst att passa på nu medans W  inte
kommer ihåg nånting sen när han blir äldre, för jag tkr julen bara
är väldigt stressig och kostar en jävla massa pengar som man kan
göra myyycket annat för =) Så resonerar jag, jag vill inte heller ha
några julklappar!!
Men någon kanske kan erbjuda sig att bjuda hem oss på lite mat?;)
Tänker inte göra någon hemma o mamma jobbar.. så det lutar åt
farmor faktiskt.. (williams farmor).. Nästa år blire stttoooor jul hemma
hos oss =)

Idag hade dom kalas på dagis för William, han skulle komma
klockan 9 men han vaknade 20 i. Så vi drog oss som vanligt
och medans jag gick iväg med han gjorde danne gröt åt mig=)
min fina älskling...
Sen bjöd nadia upp mig på god frukost hemma hos henne,
sen bar det av till work!!
Jobbar med henne imorron oxå, baby. Min bästis =)


jag hoppas verkligen på det dära jobbet :( drömmer tillomed onda drömmar
ge mig en chans nadia =(

Nu ska jag ta fram glassen, röka en cigg o gå o lägga mig =)
Jag ska till på OTH =) Loveliiiii lucas!!! god natt

Och ni som inte vet hur det är att ha barn på sjukhus, ska kanske ta reda på det.
Börjar tjata om massa oviktiga saker när ens barn är jätte sjuk, mkt svagare än
många av era ungar nånsin kommer bli. Nästan så jag bli hatisk!!!!!!
riktigt hatisk för ni vet inte ett skit.

Iaf måste bara skriva, ungefär 5 st som pratade med William trodde att han
var mycket äldre än han var. Plus att en gullig fröken sa det på dagis :)
Han är bättre än vissa 3-4 åringar. Gissa om man blir stolt?
Han kan halvt somm halvt 40 låtar! men han kan rörelserna till ALLA.
Känn på den ni "perfekt morsor" jag har ett underbarn!!
Det är inget taskig mot nån personligen, absolut inte.
Har slutat läsa massa bloggar för det är massa skryt bara.
Man ska vara stolt över sitt barn, men samtidigt tänka på att
andra kanske har det lite jobbigare..

Kommentarer
Postat av: Z a b i n e ´

du är utmanad! spana in min blogg!! :D

2008-11-22 @ 00:49:45
URL: http://wildasmami.blogg.se/
Postat av: Nadia

hahahaha fulis, let me start first and i'll see wht I can do =D

2008-11-22 @ 21:20:13
Postat av: Anna

Hehe, ja eller flera, beror på hur många du vill ha med :) samt andra idéer, typ färger du vill ha med..+ inloggningsuppgifter såklart :)

2008-11-23 @ 22:35:25
URL: http://annasara.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0