jobbat ändå..

Publicerat: 2008-11-29 Kl: 23:19:48 | I kategori: Allmänt


Idag vart det jobb ändå.. men det var bara några timmar. Hann mysa med William både på morron o eftermiddan=)
Imorron är jag ledig o då ska jag, william o eva på julskyltingen. Det kommer bli mysigt för wiliiam ska rida(han älskar hästar) o köpa massa saker o bara mysa i julandan :p hahah ne men ni förstår..

Nadia gick nyss, vi har käkat lite gotta o snackat.
Men innan lekte vi med William o myste!=)
Han var lite tjurigare idag.. bara för att jag skulle få besök :p
Men det gjorde inte så mycket, vi hann snacka rätt mkt.
Emma är fortfarande kvar, gojäntan min ;) haha..

Nu ska jag MYSA vidare, blev mycket mys i detta inlägg
men ibland är livet så muuusit :)


Pusshej!<3


du vet vem och vad du är för mig älskling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0