tisdag kväll=)

Publicerat: 2008-11-04 Kl: 22:06:38 | I kategori: Allmänt



Somnade när jag nattade William som vanligt..

fast nu måste han sluta somna i våran säng, för nu är det
inte bara nångång ibland utan varje dag. Men det är så mysigt!

Jag fick ett mail av mitthem igår.. Där det stod att hon hade sökt mig.
Så jag ringde upp o tydligen så fick vi lägenheten =)
Danne tyckte om den, att den var mysig men inte jag... Dock tror jag
att jag vänjer mig =)) Så det ska bli kul, förhoppninsgvis sista flytten.
Det har blivit lite för mycket nu :p

Syrran har legat under knifen idag så jag skickade iväg ett sms nu.
För och se om allt har gått bra men det tror jag =)

Danne är så söt, igår när vi låg o skulle sova frågade han

danne; vart är katten?
jag; här brevid mig (vid min mage som vanligt)
danne; jag är avundsjuk, jag vill att han ska tycka om mig.
Jag tycker att det är mysigt när han sover med mig.
hahah han va så gullig, det går inte att återberätta men han sa det så ynkligt =)

På tal om mys..
När ni lägger er och sover med eran sambo/pojkvän.
Lägger ni er alltid och håller om varandra eller bara ibland?

För mig är det en  självklarhet att mysa, även om jag o daniel
lägger oss ovänner. Vilket såklart inte händer så ofta som det där lät :p
Så slutar det alltid att den ena kryper upp till den andra.

Justa, igår var jag ju hos emma sen gick vi hit, för killarna skulle spela xbox.
Så vi pratade om hur stolta dom vart när dom gjorde mål, hur många
många gånger man ska se målet i tusen olika vinklar.
Vissa gånger när det är ett speciellt mål kan danne tillomed väcka mig
när jag sover för att visa mig... Nu på senare år är det bra att han spelar i
vardagsrummet. Känns lite onödigt att bli väckt av det :p

Nu ska jag sätta mig o läsa bloggar sen ska jag sova.
Det blir jobb 11-stägning o med cheferna på lunchen :)
Äntligen är dom tillbaka, ordning o reda! och vardag ;)
Det känns inte som vardag när dom är lediga..

Danne har massa bilder på sin tele som jag har bett han knäppa
Lite då och då, men nu hittar vi inte den dära grejen till minneskortet.

Jag ska sätta mig o läsa bloggar nu, vann ju förresten en mössa i
 tumadres blogg häromdagen =)

hej

Kommentarer
Postat av: Lina

Jag och S håller typ aldrig om varandra. Jag vill ha "space" när jag sover. Kan inte sova annars :p

2008-11-05 @ 00:35:00
URL: http://prodigio.blogg.se/
Postat av: zabine

hehe jo jag försöker lägga ut bilder så ofta ja kan! har baara skaffat en ny blogg :D Wildasmamma.bloggagratis.se

2008-11-06 @ 16:51:29
URL: http://wildasmamma.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0