torsdag

Publicerat: 2008-11-27 Kl: 20:32:55 | I kategori: Allmänt



Jag är lite seg i skallen, somnade till som vanligt när jag la William.
Det är bara för att det är så mysigt! Innan han somnar ligger han kind
mot kind, och håller i handen o myser massor. Han blir som en myspropp.
Och han ska pussas hela tiden =) mammas sötnos!

Det gick väl bra o jobba idag, men nu vill jag ha ett nytt!!
Kanske inte heltid utan bara pröva på ett nytt jobb =)
Men på sätt o vis trivs jag bra på mitt jobb, inte denna vecka
men annars så =) Men nu slutar alla så då äre sämst.
hoppas på annat erbjudande.


Idag har jag jobbat o danne har varit hemma med William.
Så när jag kom gick danne :p Han skulle vara med Nadir o Dboy.

Jag o william städade lite efter middan, jag började medans han bada.
Sen skura han golvet lite som han alltid gör så jag måste köpa en moppset
åt honom i julklapp =) Gissa vem som kommer blir glad?
Han är världens bästa hemma-man, han kan tillomed starta tvättmaskinen,
ställa in rätt grader o starta diskmaskinen, toppen killen min!

Jag ska kika runt lite, o se på tv sen lägga mig o sova.
Invänta älsklingen oxå!
Emma kanske kommer med glass sen?
Hon skulle bara "vila ögonen" = bullshit, hon ska sova ;)



Kommentarer
Postat av: nikita

köp de där som ja köpte, bilden är ju i min blogg moppsetet alltså =)

på barnens hus, dom hade dammsugare å grejjer också :D

ja dem byter om till pyjamas på dagis när dem ska sova, ja tkr de är mysigt på nå vis att dem gör så )=)

gör dem inte så på willes dagis ?

2008-11-27 @ 21:08:40
URL: http://nikital.blogg.se/
Postat av: ida

Hej vart lite sen innan jag såg din komentar .

Fan hade vara jätte roligt att va med dig o umgås lite , jag har ju inga kompisar som har barn o vill sitta hemma på en fredag =/ Men om du vill kan vi ju kanske fika nån dag till veckan? krama W från mig

2008-11-28 @ 18:45:47
URL: http://psawyer.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0