lördag

Publicerat: 2008-10-04 Kl: 23:03:33 | I kategori: Allmänt



Japp, nu är det lördag =)
Har jobbat hela dagen, men som tur var så var
William fortfarande vaken när jag kom hem.
Så jag hann leka lite med han, lyssna på pippi
på youtube och pussas lite innan han skulle sova.

Att bero på sova, bara för att jag har "skrytit" om att
William sover sååååå bra, så har det varit kaos här
hemma dom två senaste veckorna.
Han somnar som vanligt, snällt o själv(förutom idag!!)
Sen efter några timmar vaknar han o gallskriker och det
tar ett bra tag innan jag kan lugna ner han.
Vi måste gå runt i lägenheten, helst titta på tv. För han
vägrar att vara i hans eller vårat sovrum. Sen tar det
flera timmar innan man har mutat in han tills sitt rum för
att somna om. Nu behöver jag HJÄLP!!!
Vad kan det vara?? Är det en period, ett dolt fel?`
Tex att han har ont nånstans? Utslagen han har haft
några veckor?? Drömmer han?? Jag har ingen aning..
Man blir så jäkla orolig.. Jag har ringt läkaren i veckan.
Och hon skulle ringa upp om tid och så för stickprov
för att se om han är allergisk mot katten men hon sket i att ringa upp!

Jag är en människa som fantiserar väldigt mycket..
Så jag har börjar tro att det är en dold sjukdom som bara
gör ont på natten, typ 1 av 100000 st barn får det per 10 år.
Nånting jätte ovanligt.. men det är nog bara en period med mycket
drömmar och så. Hoppas på det iaf =))

Gick nyss in till danne som står i duschen..
"Du skulle ju inte duscha så länge?!" Jag ska nämligen oxå duscha.
Då vart han skit arg "JAG duschar inte länge!!!" hahah
är inte 20 min länge;)?? sötnos!

Nu ligger katten på min mage och kurrar, det gör han så fort
man tittar på han :p danne har btw döpt om han till Bagheera(stavning?)
Ni förstår nog ändå =)

Jonas var uppe igår när jag var ute o käkade och knäppte kort på william.
Han är riktigt duktig på att fota men det var dåligt ljus så han ska
ta om nån dag ute =) Lägger ut nån så ni får se!
Danne fick photoshop CS3 av han oxå, så nu ska jag försöka
friska upp mitt minne =))


Nu är han klar, 25 min senare........ så nu är det min tur =)

fundersam..










Jag älskar er!!








Williams öron:)


klicka för större bilder. Kvalitén är mycket bättre på dom stora bilderna.
Det vart inge bra när jag gjorde dom små.

Kommentarer
Postat av: Anna L

Det är en tjej som heter Anna Olsson, har henne länkad på min sida! :)

2008-10-05 @ 16:58:32
URL: http://annamariejosephine.blogg.se/
Postat av: nikita

åh vilka fina bilder på william , vad stor han börjar bli =)

2008-10-05 @ 19:57:24
URL: http://nikital.blogg.se/
Postat av: Emelie

Japp de finns kvar =0)

2008-10-05 @ 21:15:44
URL: http://incorrigible.blogg.se/
Postat av: Emelie

Jamen va bra, de är bara att bestämma någon dag så kan vi komma bort med de.

2008-10-06 @ 20:17:29
URL: http://incorrigible.blogg.se/
Postat av: Ida Hasselqvist

Vilka fina bilder på din son!

2008-10-07 @ 22:30:43
URL: http://hasselqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0