måndag

Publicerat: 2008-10-13 Kl: 20:38:17 | I kategori: Allmänt



Det känns lite skönt faktiskt att komma tillbaka till vardagen.
Konstigt nog men det har varit lite virrigt dom senaste dagarna.
Danne har flyttat hem(!!) Det känns mesta dels bara positivt
och mysigt men det har ju sina negativa sidor oxå.
Jag är så van att vara ensam och nu helt plötsligt är det
en ny som ska tycka o tänka etc. Det kan bli kämpigt i början
men sen kommer det bli jätte bra tror jag =)
William är jätte glad att danne är hemma på hel tid.
Dom busar mest hela tiden dom där två :p Mina killar

Nu ska jag ringa Vilma o prata lite med hon, jag passar
på medans danne är hos brorsan sin. Ringer vilma o sen
ska jag ringa dannes mamma o prata lite strunt om hon har tid =))
Victor fyller år så vi är bjuden på kalas på lördag, men jag jobbar o jag tror
verkligen att jag måste jobba för jag behöver varenda krona jag kan få.
Men William o Danne åker dit iaf =) Känns konstigt, så långt (till timrå)
har inte William åkt från mig förut.. ensam.. men han är stooor killen nu ju.
Det kommer gå skit bra men jag är så fjompig bara.

Igår kväll kom tobbe o fikade som sagt :) Det var roligt o träffa hon.
Danne o tobbe satt o berättade för mig o emma om ett intresse dom delar.
Dom jag inte gärna skriver här ;) hehe.

Sen idag har jag bara jobbat o varit ute på promenad med älsklinar i fin vädert-
Ätit middag o haft pappa o jeanette på besök=) Så vi fikade o surrade.
Jag fick ett jätte fint silver halsband o william fick ett dop fotoalbum.
Eftersom dom inte kunde komma på Williams dop =( Synd de..

Nu ska jag börja ringa ;) hejhej

Kommentarer
Postat av: Emelie

Va bra =0) Ja söndag är bäst för då är magnus hemma. För han måste hjälpa till och bära upp bordet.

2008-10-13 @ 22:08:06
URL: http://incorrigible.blogg.se/
Postat av: amanda

Ja, jag tål den inte :p Stackare som måste höra den ;)

2008-10-14 @ 10:12:10
URL: http://amandabergklint.blogg.se/
Postat av: ewa

Hallå. =) Nä, det ska jag inte. Tycker det inte är så fina kläder så då är det ingen ide. :p Ska du dit då? Jaa, du kan ta en kisse? =) Eller bidra med mat eller filtar. =) Synd om dom juh. TA EN MISSE nu ewe. ;P Lust att ta en fika nått? Kram

2008-10-14 @ 13:41:29
URL: http://ewad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0