vaknade nu..

Publicerat: 2008-10-23 Kl: 21:53:24 | I kategori: Allmänt



Jag måste vara världens tröttaste människa..
Jag somnade en timma typ hos mamma förut.
Sen när jag nattade william somnade vi i min säng,
och så vaknade jag för 20 min sen.
Nu väntar jag bara på att baby ska komma upp
från ica, sen ska jag lägga mig för natten.

Jag har även blivit grisåksjuk!!
Jag kan knappt åka buss, måste hoppa av
flera stationer tidigare för jag är nära o spy.
Härom veckan när vi var hos dannes mamma
var jag tvugen att gå av en plats tidigare,
(förvånad att jag ens klarade mig dit) det var vääldigt
långt att gå till henne sen, men det vare värt.
Mådde bättre nu. .det är bara stackars danne som lider.
Han vill inte gå hela tiden ;p

Var och tittade på lägenheten som jag har tackat ja åt idag.
Ångrar mig om jag säger så.. den var pytteliten tyckte jag,
Mamma o Danne tyckte inte om den o när jag frågade william
om han ville bo där då sa han "nee". Men jag har ju redan tackat ja.
Tror säkert att jag kommer trivas sen.. det blir så långt ifrån mamma :s
skumt... det är 70kvadratmeter där o nu har vi 90... det är stor skillnad.
Det kände jag på en gång!

Det var ju föräldrar möte idag oxå, men det kunde ingen av oss gå på
då båda ville titta på lägenheten. Så där förlorade jag några vuxenpoäng
som Nikita skrev att man får om man går på fmöten ;) =( hehe.



Mer på Williams önskelista!

Han vill ha den dära polismoppen på lekplaneten för 699:-..
Den som köper den kommer han älska resten av sitt liv =)... o lite till ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0