god morgon

Publicerat: 2008-09-14 Kl: 11:59:32 | I kategori: Allmänt



Nu när jag har en ny dator så kan jag ju blogga oftare =)
Till råga på allt så fick jag sovmorron imorse.
William vaknade halv tio o jag sov till halv 11.
En toppen helg har det varit =)
Sen ska vi följa danne till tåget, innan ska vi käka på stan.
 Kommer sakna han men veckorna går fort..

William har börjar med o säga "hand" o sträcker ut handen.
Då ska man hålla han i handen när han går. Han gör oftast
så när han vill hinna ikapp, så man ska komma tillbaka o hämta han :p
Sen säger han "akta" om man står i vägen och han ska förbi. hehe sötnos.

Imorse när han väckte mig så la han sig i sängen o ropade på danne.
Då ville han att danne skulle ligga brevid, det tycker william är mysigt.
När han ligger eller sitter i mitten. Precis som nyss nä'r jag åt frukost i
soffan o han satt brevid. Då ropade han på danne o fick han komma
och sitta på andra sidan av honom =)

Nu är danne hos brorsan sin o bränner ut skivor :P btw..
jag vaknade till vid halv sex för danne låg inte i sängen.
haha då satt han fortfarande vid datorn, snacka om o fastna :b


Hr pappa mössa inne ska jag oxå ha det.
Jag har fått muta av William den nu :P

Kommentarer
Postat av: madde

Ja,det ska nog finnas på apoteket..:)Gå in och hör med dom.

2008-09-14 @ 19:40:30
URL: http://www.madelito.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0