helgen som gått..

Publicerat: 2008-09-29 Kl: 20:08:11 | I kategori: Allmänt



Nu ska jag försöka komma ihåg här..

fredag; Då jobbade jag 8-16, hade väldigt svårt att ta mig
upp ur sängen eftersom danne låg där.. men det gick tillslut!
Sen eftrer att jag hade kommit hem så handlade vi,
åt fin middag ;) skit gott vare!
Dannes bror var ju här så dom hade sen tidigare bestämt
för en "brorhelg", lite fjantigt om jag får säga det själv,
men det får jag ju inte alltid göra :p hehe.

lördag; Åkte vi ner på stan o kika o shoppade,
eller det var danne som betalade o jag shoppade :P
Hehe fast han köpte jätte fina byxor o en fin tröja=)
Samt skorna men dom har ni ju sett.
Sen åkte vi hem, åt middag o han drog till bror sin
så med andra ord har jag inte sett han så mycket
i helgen.

söndag; Då låg vi o drog oss i sängen alla tre.
Tills william går i väg o jag hör inte riktigt vad han gör..
men sen kommer han tillbaka o säger att jag ska
följa med o titta på en sak, då hade han slagit på
alla plattor. Våran "off" knapp där man låser spisen
fungerar inte. Men eftersom man hela tiden har koll på
han så gör det inget än så länge eftersom vi skas flytta snart.

Inatt var william vaken till halv 3.. Han har ju fortfarande hosta kvar.
Så vid 11 hostade han tills han spydde(vilket är det bästa sättet för då slutar han hosta).
Bytte säng kläder, hans kläder o duschade av han medan
stackarn var helt förtvivlad. Men sen la vi oss i sängen o läste
en bok i fem minuter, då spydde han igen.
Samma sak igen, fast behövde inte bada han igen.. men jag tror
att han vart pigg av duschen för sen somnade han inte om förren
halv tre :) Men jag är glad ändå för det händer ytterst sällan
att det krånglar med hans sömn.
Samtidigt tycker jag synd om alla föräldrar som sover dåligt
och barnen itne har fått nån riktigt rytm än, dom gör ett jätte bra jobb tycker jag!
För jag vet ju själv hur det känns att kliva upp flera gånger per natt
och man är så trött så man skulle kunna somna ståendes.
så håll ut nikita ;)
Däremot har jag hört att det brukar gå till sig när dom börjar
på dagis, för dom gör av med energi på ett helt annat sätt där =)


Vilma kom förbi igår kväll oxå, vi städa williams rum.
Sorterade allt, kastade lite saker o så =) Det vart bra.
Får se hur länge ordningen håller, inte länge alls tror jag.

Vi var förbi mommen en sväng efter att jag hade hämtat william.
Men när han går till dagis till frukost är han jämt så jäkla grinig på
kvällen. Så han fick lägga sig klockan sju idag =)
Han har varit ganska svårt att lägga den senaste veckan, men
idag somnade han som en stock.

Nu har jag har babblat på men nu har du nånting att läsa emmza ;)



så här ser det ut om jag får välja kläder själv =)
med pappas mössa.



Här kommer jag samtidigt som jag skriker "bada".
För det var precis det pappa gjorde bakom dörren där.



Här sitter jag o pratar med mommen.
Han har börjat ringa mamma o danne nu, haha
Han är så söt för han lyssnar verkligen o svarar.



Hjälper mamma o pocka i diskmaskingen.
Han är så duktig på att hjälpa till o städa o polcka undan.
Han slänger sina egna blöjor o hämtar en ny.
Jag vet inte om man tror att dom är bebis eller om William är snabb.
För ibland tycker jag samt dom i min omgivning att han är så smart.
Eftersom dom på dagis säger det o dom har ju barn i hans ålder
så tror jag att dom jämnför, så jag har en smart kille :D




Det börjar en ny serie snart, S.O.S familj, de vill jag se =)

Kommentarer
Postat av: nikita

hehe tack vännen =)

jag håller ut, men jag lääängtar tills jag får sova hela nätter. Fast å andra sidan har jag klarat ett år utan sömn så borde ju klara ett tag till :P

just nu känns de som albin aldrig kmr sova hela nätter. men de kmr väl. har också hört att de brukar gå till sig då dem börjat dagis.. så kanske snart, med lite tur =)

2008-09-30 @ 21:08:26
URL: http://nikital.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0