lite bilder

Publicerat: 2008-09-14 Kl: 20:35:59 | I kategori: Allmänt




Idag har vi bara varit hemma och slappat iaf.
Vi tog 4 bussen ner till stan så bjöd danne mig
och william på middag =) gott!
Sen åkte vi hem o då kom emma förbi, efter en
stund kom vilma. Till sist kom mamma o jocke.
Men vid halv 8 gick alla så jag fick lägga william.
Vill helst inte ha folk hemma när jag lägger han,
tycker att det blir så stressigt.

Sen kom emma o vilma tillbaka men bara en snabbis.
Så jag fick all chips o dipp själv =D ;)
Nu går det så snabbt o är lätt att lägga in bilder.
Så hädanefter ska jag ha nån/några bilder minst i
bloggen om dagen =)
Då kanske ni börjar kommentera mer??

Dannes brorsa brände ut alla Oz Säsonger så nu
ska jag lägga mig o börja mata :D älskar oz!

jag försöker få bort ena "gotta" inlägget men hittar inte HUR?
inte nånstans så det måste vara nå tillfälligt fel!



Kommentarer
Postat av: Therése

herregud vad han har växt sen tiden på prematuren. vad härligt att se! (:

2008-09-15 @ 15:37:28
URL: http://cbradshaw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0