min pojkvän

Publicerat: 2008-09-13 Kl: 23:27:19 | I kategori: Allmänt



Måste vara den bästa som finns?
Har ju redan fått en överraskning, plus en present.
Och idag.. talaalaaaa så fick jag en bärbar dator!!!!
Hur underbar är han inte?:D bäst bäst!
Han köpte en till sig själv oxå men så går det
när man är grym på poker ;) tack älskling!!

Idag har vi alltså klivit upp. Ätit frukost.
Åkte ner på stan o köpte en tuff snowboard keps,
en lite tjockare mössa med skärm. Han vart skit cool :D
(då var pappa tvungen att köpa en likadan) hehe.
Sen åkte danne till skönsberg o kollade ut sina saker,
då passade jag o william på att åka till drakborgen eftersom
danne ändå skulle möta oss i birsta. Haha vilken fart det var
på william efter en stund. Först var det så stort o nytt, sen satt det igång.
Han hade verkligen skit roligt så dit åker vi flera gånger :D
Fick gå in gratis oxå bara för att han var så söt ;)

Sen när vi var klar där deckade william på 20 sekunder ute.
Så vi gick på lite affärer o kollade o hem kom vi med två datorer :D
Innan vi åkte hem var vi hos dannes mamma o käka middag.
Brukar bli en middag där varannan helg =) Mysigt.

Katten däremot har ju varit lite rädd o så den första dagen.
Men nu efter vi kom hem har det blivit en annan katt =) Sötnosen.
Jag tål inte katter, men jag trodde att det skulle gå bra.
Men jag känner hur det klias överallt, speciellt i halsen och
det rinner ur näsan. Ska se om det går över efter nån vecka.
Kroppen brukar vänja sig. Annars ska jag se om det finns några
allegri tabletter. För det är ju trots allt för William vi köpte han.
Gud jag har aldrig sett han så glad nästan =))

Nu ska jag sitta o titta runt på min nya fina dator!!:D



mer bilder finns på min bilddagbok; "evelinawilliam"

Kommentarer
Postat av: madde

Vad roligt med en kisse..:)Men det finns alergitabbletter om du känner av den:)

2008-09-14 @ 16:17:38
URL: http://www.madelito.bloggagratis.se
Postat av: amanda

det finns allergitabletter, ja tar antihistamin.. receptfritt äre också :)

2008-09-14 @ 17:36:29
URL: http://amandabergklint.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0