onsdag

Publicerat: 2008-09-03 Kl: 23:00:43 | I kategori: Allmänt



Dagarna springer förbi ibland känns det som.
I tisdags sov william hos mamma med syrran,
hon skulle ändå ha han dagen efter för han skulle
få vila från dagis eftersom har har varit förkyld.
Jag jobbade till sju sen gick jag hem, satt vid datorn
Sandra kom upp en sväng sen gick jag i spöregnet
och mötte emma, gick en sväng med tusse sen hem
till hon o tog andra hunden o gick en prommis :p
väldigt blöta var vi men det gick bra ändå :)
Vi satt hemma hos henne o snackade om allt möjligt.
Det var hundra år sen jag var där ensam.
Det var faktiskt jätte mysigt, förutom att pillan inte var hemma =/
Men det får bli en annan gång.
Sen ville danne w att vi skulle gå hit så då gjorde vi det.
Satt o såg på tv, gick till shell o bara umgicks.

Längesen jag var med kompisar barnfri.
Men samtidigt kände jag att jag saknade william väldigt mycket
och att jag INTE har gått miste om nånting efter jag fick william.
Det är roligt en kväll ,men jag skulle aldrig vilja göra det jämt
som mina kompsar gör, inge illa menat mot dom.
MEN det är svårt att förklara, ni som har barn förstår =)
emma fattade igår när jag sa det, även fast det lät
som dom var världens tråkigaste människor. Men så är det inte!!
Dom är ju mina bästa vänner.
Sammanfattning = Livet börjar när du har fått barn =)
Innan dess strör du bara runt..


Idag har jag oxå jobbat hel dag. Det blir ca två sånna i veckan,
det ger så mycket mer pengar.. Och folk får äran o umgås med skönheten ;)
Ne men alla är snäll som ställer upp och passar han =)
Det är mest syrran o mamma.
Sen har dom varit på hockey ikväll, william skötte sig jätte bra =)
Satt still o skrek mål, klappade händerna o verkligen älskade
och titta på hockey, så dit lär han nog vilja gå igen!
Tyckte mer om hockey när jag var mindre.,

Han kom hem sen, så jag hann duscha innan.
Han kom vid kvart över tio men jag la han inte förren 20 i 11,
var tvungen o mysa lite med han. Har saknat han massor!
Kändes som jag inte hade träffat han på flera veckor, mammas älskling.
Jag kittlade han så han skratta tills han tappade andan :P haha
Till slut skrek han av skratt bara man tog i han. Han är så söt!
Skulle egentligen ha varit med emma ikväll, men hon dök inte upp?
Men det har varit skönt med lite lugn o ro =)

Nu ska jag plocka upp lite sen lägga mig o sova.
Imorron jobbar jag bara till fyra, så jag o w ska mysa
hela eftermiddan sen tittar nog danne hem imorron oxå.
Han är jätte sjuk så han kan lika gärna komma hem o vila
än att vara ensam i hudik när han ändå inte orkar gå i skolan.
Stackarn, han blir så ynklig när han är sjuk, men vilken kille blir inte de? ¨
Gud vad jag saknar han på veckorna, jag vill ligga o lukta på
han varje kväll jag lägger mig o sover. Inte bara på helgerna :(
han är så fin min kärlek, han är den bästa!

jag älskar mina grabbar över allt annat!


röka nu sen sova (ska sluta röka nu, har börjat trappa ner)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0