samtal

Publicerat: 2008-09-25 Kl: 10:18:18 | I kategori: Allmänt



Nu har jag varit o lämnat William på dagis, han ska
ju egentligen börja halv tio så han får bara ute mer.
Men vi tog det lugnt imorse =))
När jag kom till dagis sa en av fröknarna att hon
och jag ska ha ett samtal, det komiska med det hela
är att jag gick och tänkte på det på vägen dit.
Det har uppstått en massa irritation mellan oss..
om det beror på att jag alltid säger till när det är
nånting jag tycker är fel eller om hon bara DISlike me.
Det visar sig nästa torsdag halv tio!!
Danne får nog följa med som moraliskt stöd :p
Det kanske vankas skäll?!
Varför beter sig folk så annorlunda mot "unga" mammor?
Jag kan exakt om inte lite mer om barn än ni äldre mammor.
Förstår inte varför dom har så konstig/nedlåtande attityd.

Min mobil iaf, den spärrade jag. Eller jag skrev in fel
pinkod flera gånger. Och väntar på att halebop ska maila
pukkoden men dom har inge bråttom, det tar den tid det tar..
Så om ni vill mig något, ring hem ;)

Älsklingen kommer hem idag oxå :D
Han har varit i sthlm o kollat på fotboll om jag förstod
allt rätt. Det ska bli mysigt o sova med han ikväll.
Det blir så tomt när han är i h. Men förhoppningsvis
så byter han skola snart!!

Efter jag har hämtat william så ska vi åka o storhandla =)
Blir intressant o se hur det går med pengarna denna
månad då jag inte får nå bostadsbidrag.. spännande.

Nu ska jag åka till jobbet =) hajf



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0