sovmorron

Publicerat: 2008-09-22 Kl: 10:13:25 | I kategori: Allmänt



Det tog William idag, jag ligger nämnligen
och väntar på att han ska vakna.. :p
Men jag lär få väcka han när jag har skrivit klart.
Annars kommer vi försent o så blir det massa stress.

Det blir lite bloggtorka på helgena märker jag.
Men ihelgen har jag jobbat o när jag har kommit hem
har jag bara lagt mig o myst med danne, det har blvit
ganska tidiga kvällar, vilket är bra de oxå =))
Skriver mer om helgen sen.

Jag som inte kände mig så hungrig börjar bli det nu,
bara för att jag inte har tid att äta, eller ska nog slänga
i mig två mackor iaf, och väcka baby =)

Saknar dig baby d ;) älskling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0