vad har vi gjort idag då?

Publicerat: 2008-09-25 Kl: 20:14:48 | I kategori: Allmänt




Jag låg ju hemma framför datorn en stund innan jag åkte till jobbet.
Det var väääldigt mycket folk idag!! herregud, men det gick bra=))
Jag fick även en mixer av fredrik o laila häromdan, jätte bra. Tacktack!

Efter att jag hämtade William så gick vi hem o bytte kläder.
Sen direkt till Angelica o Adrian, barna lekte av sig o bråkade lite ;)
Och Angelica o Jag satt o snackade en massa, hann även fika.
Sen vart William så trött så vi gick ner till ica o handla sen hem.
Städade lite sen gick han o la sig =) Han ska ju trots allt upp 7 imorron.

Just nu ligger kattfan o biter mig i armen, vad är det för fel på denna katt???=(

Danne vet jag inte riktigt vart han är :p han skulle spela poker
halv sex? Det borde kanske vara slut snart, om det inte går bra för han
dvs. Vilket jag hoppas :D Han är faktiskt jätte duktig min älskling:)
Lycka till!



häromdan när jag, nadia o eva vart på stan :p
han stog o rev ner massa trosor o ropa "mamma titta".
Han är en kopia av danne(som alla säger hela tiden oxå)
Men han har även fått dannes hudfärg = alltid ljusbrun, inte vit som mig =(:P


Gullungen min




Har fortfarande ingen mobil, på måndag eller tis får jag puk koden!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0