Veckoinlägg?

Publicerat: 2009-08-10 Kl: 19:21:16 | I kategori: Allmänt


Vi kan börja kalla mina inlägg för veckoinlägg eftersom dom inte kommer oftare än så :) Men det är mycket nu för tiden, speciellt på sommaren. Först är det massa jobb, sen har vi en trotsig 3åring som vissa dagar är helt omöjlig så när han somnar då slänger man sig bara i soffan. Är det fint väder vill man ju vara ute ist för att sitta framför datorn.. Ja ni förstår nog, här finns ingen tid =) Sen skulle jag vilja ha en ny blogg design, eller egentligen inte design utan bara nya bilder på William så det känns som en "nystart"  :) Men det får vänta tills framöver.

William pratar på som bara den, meningar o hela köret, jätte roligt att han utveckas men han är verkligen ingen "bebis" längre. Han fyller snart 3 hela år =)

Sugen på att renovera lägenheten är jag oxå, med lite hjälp från folk ska det nog kanske fungera =)


Nu ska jag städa lite innan William ska sova


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0