+10kg!!

Publicerat: 2009-12-18 Kl: 19:35:34 | I kategori: Allmänt


Jag har gått upp tio kilo nu! :) Det börjar ta sig mina vänner. Det syns på lår märker jag o danne säger att det syns på stjärten, det vet jag väl inte riktigt men. Det syns på magen iaf ;)

Nu springer William runt efter sitt bad i sina thaiboxnings byxor som han fick av Vilma för nåt år sen. Tanken slår en, han börjar bli så himla stoooor. Jag och Vilma pratade om det igår, att det var inte längesen man tyckte att han var en bebis. Men jag tror att det handlar om att han har varit lite sen i utveckligen så har han varit en mindre pojk mycket längre än alla andra barn :)

Ullared nu!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0