3 bulor

Publicerat: 2009-12-14 Kl: 17:34:30 | I kategori: Allmänt


Här hemma går det hett till. Nu har William ramlat o slagit huvudet 3 gånger sen jag kom hem från jobbet, stackars lillhjärtat. Men lite tårar o sen var det direkt bus med pappa så det gick bra =) Nu väntar jag på att maten ska bli klar. Imorron åker danne oxå, fast till thailand på onsdag. Jag är lycklig lottat med dödsångest, inte över att jag ska dö men över att det ska hända danne nånting när han är borta. Undra hur bra jag kommer sova i treveckors tid nu då... snarrrrk! Men det kommer gå bra =) måste jag intala mig.



Kommentarer
Postat av: -c-

Hej! Jag har rensat i min blogglista så jag har nog missat en hel del här jag oxå. Jag slutade att läsa då du slutade att skriva. Måste vart bra längesen nu.



Så du såg oss? Blind som man är ser man ingenting som vanligt. Inte ens vid kort ögonkontakt ibland. Pinsamt! =)



Så ni går oxå på hab?

2009-12-14 @ 21:09:48
URL: http://-c-.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0