börjar bli stressad

Publicerat: 2009-12-21 Kl: 11:08:43 | I kategori: Allmänt


Jag har inte köpt en enda julklapp än! Jag börjar känna stressen komma krypandes.. Men imorron efter jobbet blir det en sväng på stan med Vilma o handla några, sen birsta på emma på onsdag då jag är ledig. Men då ska William med oxå, och alla vet väl hur svårt det är att ha med ett barn när man ska handla? Vet ej vart detta kommer sluta. Men jag ska bara handla till William, mamma, syrran&jens får nånting tillsammans. Danne skulle ju fixa resten var det ju bestämt innan han åkte men det får han stå fast vid :p

Nu ska jag och William äta lite frukost(han har redan ätit välling), sen ska vi ner i tvättstugan, måste diska o dammsuga samt torka golvet. Sen ska vi gå ut med bobben, ska testa om jag dannes täckbyxor är för stora annars tar jag på mig dom =)

Ikväll ska William sova hos mommen, hör o häpna, det var mer än ett år sen han sov där sist pga att hon inte sover när han är där. Fråga mig inte varför men sån är hon. Hon kom med idén själv tillomed :P Det kommer han tycka är jätte roligt =) Dom skulle baka lite och så, själv ska jag jobba sen göra stan. Glad att jag inte är höggravid som vissa andra då det kan bli en lång dag på birsta på onsdag, säkert fullt med folk oxå! =)

Och så mycket snööö det har kommit, är det inte mysigt??? Tycker att det är underbart! Och William tycker att det är så roligt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0