God kväll

Publicerat: 2009-12-09 Kl: 22:50:02 | I kategori: Allmänt


Var hos barnmorskan i måndags, allting såg jätte bra ut =) Lillflickan då!

Danne har varit hemma sen i söndags o åker iväg igen imorron efter jobbet på jobb sen drar idioter(vi har delade meningar) till thailand tre veckor. Det blir knasigt för William, det här måste lösa sig på något sätt. Det märks inte speciellt, det är mest jag som tror att det påverkar W negativt. Jobb säger jag inget om, det är så lite jobb nu så man får ta det man kan få plus att danne är jävligt duktig på sitt jobb.. Men jag återkommer med min framtida lösning.

Nu ska vi lägga oss o se tv sen blir det tidigt ikväll, tror jag iaf ;) Brukar ju inte bli det men jag ska försöka.



Jag har tänkt på en sak, jag röker ju vilket jag själv mår jävligt dåligt över. Men tror folk då att det blir bättre om dom ska kommentera o läxa upp mig? Speciellt sitta inne på mitt jobb o prata om gravida o rökning? Jag är väl medveten om vad jag gör och jag kanske är svag för den dära jävla cigaretten men inte gnäller jag på er. Kanske ska börja kommentera era kläder, eller andedräkt som jag måste stå ut med o alla surfolk! Jag vet att det är fel och det är minst lika fel o snusa(det är aldrig någon som pratar om de) eller dricka "ett glas vin till middagen" men sköt erat så sköter jag mitt!

Kommentarer
Postat av: madde

Ååååå det där blir jag ochså så jävla less på!!! Vissa klara det och andra hit..vad gör de..ingen har med det att göra...jag anser ochså att mår man "dåligt" av att sluta röka..ja det är inte heller bra för bebisen,stress å oro! och JA snus är lika illa..men de tänker inte folk på...

Näää bry dig inte om sånna kommentarer...fasst jag fick aldrig några vad jag kan komma på..men jag skämdes så mkt att jag aldrig rökte bland folk :)

2009-12-10 @ 16:40:51
URL: http://madeleinesophie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0