God morgon

Publicerat: 2009-12-05 Kl: 11:28:22 | I kategori: Allmänt


Jag har försökt dammsuga nu på morronen med William i stjärten som en svans "Är det min tur nu? Det är snart min tur. ÄR DET MIN TUR NU???" hahah så nu fick han dammsuga vardagsrummet så han blir nöjd =) Duktiga pojke! Har ätit frukost, läst böcker, kollat på pippi så nu ska vi snart gå ner i tvättstugan. Tvätta alla sängkläder o vädra lägenheten, det behövs nu. Danne kommer hem imorron så då känns det väl oxå extra skönt när det är nystädat o tvättat. Förvisso inte hans kläder men det blir hans bekymmer ;)

Senare ska jag och William med Sandra, Jasmine o Emma upp på julskyltningen på norraberget =)

Ne nu ska jag hjälpa william! ¨¨


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0