Lista

Publicerat: 2009-12-31 Kl: 01:18:32 | I kategori: Allmänt


En tråkig lista men jag är tvugnen!! :p

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Nej inte som jag kommer på så här på rak arm tråkigt nog..
2. Höll du några av dina nyårslöften? Nej som vanligt det :p
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Japp´=)
4. Dog någon som stod dig nära? Nej och det tackar vi gud för!
5. Vilka länder besökte du? Inget ;)
6. Är det något du saknat år 2009 som du vill ha år 2010? En varm sommar, mindre bekymmer o mer pengar =)
7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas? Den sista juli så vi plussa för andra gången =)) 8. Vad var din största framgång 2009? Haha jag har gått upp 12 kilo, räknas de?:D
9. Största misstaget? Inget jag kommer på så då kan det inte vara så stort misstag.
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? Nope..
11. Bästa köpet? Köpt en massa saker men kommer inte ihåg det bästa.
12. Vad spenderade du mest pengar på? William
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? William och den nya bebisen
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009? Lyssnar aldrig på musik så det blir svårt..
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Livet går alltid upp och ner, men har varit mer glad än ledsen :)
16. Vad önskar du att du gjort mer? Sparat pengar och planerat studierna lite bättre
17. Vad önskar du att du gjort mindre? Rökt
18. Hur tillbringar du julen? Iår var det med Mamma, bror o William.
19. Blev du kär i år? Det har jag ju varit länge.. ?
20. Favoritprogram på TV? Kollar inte på tv heller.. tråkig som man är, men OSO kanske ;) Williams favvoprogram
21. Bästa boken du läste i år? Mia törnblom - Så dumt!
22. Största musikaliska upptäckten? Emmas sångröst.. skräckupplevelse
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? Önskade mig inget speciellt men har fått mycket bra saker =)
25. Något du önskade dig men inte fick? Nej.
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2009? Hahah ärligt så kommer jag inte ihåg..?
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Massa pengar ;D
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2009? Som den jag är skulle jag tro, kommer inte på ett bättre altenativ.
29. Vad fick dig att må bra? William min lilla kämpe får mig att må bra =)
30. Vilken kändis var du mest sugen på? chad michael murray ofcourse!!!
31. Vem saknade du? Har mest saknar daniel då han har jobbat borta mycket.
32. De bästa nya människorna du träffade? Har icke träffat så många nya =)


Hahah vilken tråkig lista det vart men det var konstiga frågor!!:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0