tomtenisse

Publicerat: 2009-12-12 Kl: 18:55:58 | I kategori: Allmänt


Igår var som sagt Williams lucia, han sjöng så fint o var så söt. Såklart!  Efter dom hade lussat för oss gick vi in o fikade pepparkakor som barnen hade bakat själva =) Efter det åkte jag hem o sov en stund för jag skulle jobba kvällen och danne åkte ner på stan o fixade jobb. Han sa nämnligen upp sig från sitt jobb iförrgår o skaffade nytt igår, så arbetslös en dag var ju rätt bra jobbat ;) Skönt att det är i stan, så kommer han vara hemma betydligt mycket mer än nu. Om han klarar thailand *pepparpeppar*, har sånna mardrömmar om den dära jävla resan.

Inatt sov William i våran säng men han tar mer plats än mig o danne så han fick min sida för sig själv. Ja hur sluta det då? Jag ligger i mitten o dom på varsin sida o snarkar, drar i mig, andas på mig(resultera i tusen nya finnar i ansiktet) o ska ligga nääära. Helst om dom fick krypa in under skinnet. Dom ser ut som två zombies när dom söker efter mig i sängen, William är så klart värst. När han väl får tag på mig så håller han ett monster grepp. Men det är mysigt oxå =) Så jag vet inte när jag somna med det var sent. Sen slänger danne ner sitt täcke på govlet o börjar dra i mitt. Efter säkert fjärde gången rev jag han på armen o bad han ta sitt egna, vad säger han imorse då? "Jag vart så arg på dig när du tog mitt täcke", kan inte göra annat än att sucka :p Så inatt sover herr William i sin säng!! Han ligger inte still o han har armbågar o knäskålar överallt.

Började jobba halv elva så tog en promenad ner på jobbet, slutade redan två så det var skönt =) Åkte häst o vagn på stan, två gånger åkte W. Danne var förbi sitt nya jobb o vi handlade lite. Danne fixade disken o middagen medans jag låg o vila på sängen, skönt var det!

Nu är danne på affären o jag o William ska mysa på hans beställning!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0