Benjamin button otroliga liv

Publicerat: 2009-02-21 Kl: 23:49:13 | I kategori: Allmänt


Det blev bio ist för fest ;p hahah sällan det blir ändrade planer. Jag vet inte men varje gång jag planerar att gå ut är jag taggad tills det är dags, då tappar jag lusten helt. Filmen var faktiskt jätte bra, grät ett par gånger men vet inte varför? Den var inte direkt sorgligt.

NU har jag så fruktansvärt ont i hjärtat och har haft det nån timma.. det gör oroväckande ont.. Ska lägga mig nu o se om det går bort. Vet itne vad det kommer ifrån men det är som håll i hela bröstkrogen, jag stonkar när jag andas.

Tack vilma för att du bjöd mig på bio;)



Kommentarer
Postat av: - H*

- den filmen måste jag se !

2009-02-21 @ 23:53:55
URL: http://merei.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0