En låååång dag

Publicerat: 2009-02-27 Kl: 20:56:35 | I kategori: Allmänt


Igår var vi på Klubbkväll på Makeup store. Jag och Lina gick tillsammans dit, vi tittade på lika olika saker. Jag handlade en ansiktskräm oså vann jag en fotkräm!! :D Sen vart det svenssons o Natcho tallrik o några cider. Vidare till Daltons, dit kom Lisa, Sara och Ida =) Vilma jobbade oxå men sen träffade även Mange så jag satt med han en stund o då kom syrran o Linda. Sen satt vi o prata o drack sen vidare till Aveny, hur bra vad det då? Massa gubbar bara :p  "Du är den vackraste jag nånsin sett". Det vart inte sent men det kändes idag. Men jag hade jätte roligt! :D Även fast dom andra inte hade det, för enligt dom var det lite folk och konstigt folk. Men jag är aldrig ute på krogen så jag kan inte sånt, jag vet inte ens vart alla krogar ligger =) haha. Egentligen skulle jag ut med Vilma imorron men det blir nog att vi gör något annat.

Har inte så mycket att skriva mer än att denna dag har varit riktigt lång och jag har varit tröttare än tröttast! Synd att jag itne hade med mig kameran.

Har inte uppdaterat nästan nånting dom senaste dagarna för att D har börjat spela poker på internet igen och då är datorn bokad hela kvällarna :p

Hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0