Tandläkaren!!

Publicerat: 2009-02-02 Kl: 21:24:51 | I kategori: Allmänt


Kom på nu att jag ska till tandläkaren imorron klockan 09.10!!! Jag är nervös. Har bara haft ett hål tidigare och det var så litet så det borrade dom på en halv sekund. Men jag anar oro......... ska jag kanske vara nervös?? :| Har aldrig nånsing haft problem med tandläkaren men NU på senare år är jag nästan livrädd. Jag är dyngsur i svett när jag går därifrån. Händerna är så blöt så jag skulle kunna moppa golvet med dom.. (jag har lätt att svettas ur händerna).Tror det var efter den dära gången jag kom till en tant och hon var så hårdhänt, sen slant hon så det skars upp lite i tandköttet men det gjorde ONT och blödde väldigt mycket.. jaja. Jag lämnar hjärtat på dagis sen ska jag dit.. Önska mig lycka till!



Kommentarer
Postat av: Anonym

hoppas de gick bra

2009-02-03 @ 17:45:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0