Äntligen fredag =)

Publicerat: 2009-01-23 Kl: 20:09:53 | I kategori: Allmänt


Det är svårt att återberätta en händelse, man måste lixom uppleva den :p Vi kan iaf konstatera att william är den sötaste och charmigaste killen =)

Nu ha vi ätit popcorn och ser nu på tingeling. Han fick en ny pippi film av mamma häromdagen så den har gått nonstop nu, lite ombyte förnöjer faktiskt.

Imorron blir det nog utgång med Amanda! Det var längesen jag var ute, i sommras tror jag? Eller i början av sommar tillomed. Har ingen aning faktiskt men det ska bli riktigt kul =) Hon odch jag är på samma nivå när vi går ut, vi tar det lugnt, dricker bara lite o så =) Men jag ska nog dansa, det är jag riktigt sugen på :D

Förresten, visst borde jag kalla mig själv för latte-mamman nu? Jag jobbar ju trots allt på ett café och gör flera latte om dagen. Jag därmot hatar allt som har med kaffe o göra, jag kan verkligen inte dricka det. Kommer nog aldrig lära mig det heller..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0