Internet vill ingenting ikväll!

Publicerat: 2009-01-31 Kl: 21:53:22 | I kategori: Allmänt


Har försökt kommit in på internet i en timma nu ungefär.  Men det går inte alls! Jag tjuvsitter ju på någons trådlösa så jag tror att han ser när jag kommer in så han börjar jävlas med mig ;) Jag vet inte med servanet skkulle ha skickat papper till mig för 2 månader sen men det har fortfarande inte kommit än.. undra hur långt bort jag bor ifrån dom?? En bra bit med tanke på tiden!

Nu ska jag och E gå på en promenad, trodde V oxå skulle följa med med sin pärla men icke. Jag är helt slut efter dagens bravader, SUCK! Vi har även hunnit vara hemma hos Angelica m. familj =)


hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0