nyår?

Publicerat: 2009-01-08 Kl: 00:38:09 | I kategori: Allmänt


Har ju glömt att berätta vad vi gjorde på nyår..
Vi var hemma hos Daniels pappa och åt nyårmiddag, jätte gott! Vi käkade gott o satt sedan och bara umgicks. Maud(daniels farmor) var där, det var jätte kul att få träffa henne igen =) Sen blev jag o Daniel väldigt trötta så vi åkte hem när Ullis o Janne skulle natta Mattias. Kusinerna hade väldigt roligt. Jag har inte sett William busa med så många andra förutom tiden man är på dagis. Men dom for runt, William jagade Mattias och båda tjöt av skratt! När Mattias stod i soffan kom William bakom, då tittade Mattis ner och "skrämde" han genom att bara "tittut" hitta han :) hahahah gud vad vi skrattade :p Dom gick ihop väldigt bra! =) Jag har bilder på dom.. men blir ni förvånade?? Usbgrejen är borta..igen!!!

Och sånna skor vill jag beställa åt William=)

Kommentarer
Postat av: Anna Lindström

Jag jobbade som personlig assistent här i Sundsvall men sen flyttade jag till Gävle med R och då började jag plugga en sväng (tills jag fick reda på att jag var gravid) då bestämdes de att vi skulle flytta hem igen:)

2009-01-08 @ 07:03:29
URL: http://annamariejosephine.blogg.se/
Postat av: emma

men vadå borta?? jag sa ju att du inte fick tappa bort den :/ det är ju inte ens min sladd..

2009-01-08 @ 09:28:05
URL: http://emmamaria.webblogg.se/
Postat av: emma

ahaaaa sorry :)

2009-01-08 @ 09:33:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0