Snart så

Publicerat: 2009-01-06 Kl: 09:35:21 | I kategori: Allmänt


Jag kan inte ha på datorn en längre tid för man blir galen av ljudet. Annars är det inget mer fel på den men det konstaterade nyss.. hahah. jajaj


och så åker man ur internet hela tiden så nu vart jag ju irriterad så här på morgonkvisten.. uck :p

Jag är trött på alla röda dagar när inget fungerar som det ska och att det ¨är så kallt ute.


Du "Anna", det var den dummaste kommentaren jag fått på ett tag? OM du vill veta för att du tycker att det är SÅ roligt att läsa min blogg, då vill jag väl oxå veta vem du är eller?? Jag har på känn vem denna Anna är..





'once together, always together'


Kommentarer
Postat av: Anna

Jag ber så hemskt mkt om ursäkt om du tog illa upp för min fråga, det var absolut inte meningen att göra dig upprörd. Ha det bra/ Anna (ps.kul att du börjat blogga igen. ds)

2009-01-07 @ 12:11:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0