vaccination

Publicerat: 2009-01-19 Kl: 21:39:46 | I kategori: Allmänt


Jag har glömt att berätta att William fick en spruta i torsdags. Dom ringde nämligen på tisdag och sa att vi föräldrar banne mig ska hålla reda på detta!! Då svarade jag -vi har ringt två gånger och kollat med er. Ja men då bad hon så mycket om ursäkt. Inte komma hit o tro sig nånting eller.. jag har koll på allt gällande W och sjukhus =) Det var iaf 1,5 års sprutan men det gjorde ingenting att han fick den nu, tur för dom de ;) Men han var på jätte bra humör när vi kom dit. Han berättade för alla vi träffade på vägen att han minsann skulle till "doton ta sputa!" men sen när han såg att Doktorn hade vita rocken på sig så vart det hysteriskt grin och han vart väldigt rädd.. Han blir ju rädd när han ser dom, han har ju varit med om 100000000000000000000000 st nålstick i sitt liv. Det är inte så att han INTE kommer ihåg. Men det gick bra, men dom fick inte någon slängpuss ska ni veta, hahah. Nästan alla får slängpussar men inte hon =)




Igår var jag på långpromenad med E, pratade hur mycket som helst och gickgickgik ovh bara gick! Hände lite tråkiga saker på vägen men det ordnade sig till slut =) Så vi kunde somna gott efter nattvandringen. Nu ikväll tänkte jag och V gå en långprommis, hänga med ?:D

Mycket att förbereda för fikat imorgon men det är tur att jag har D, han fixar han =) jag älskar dig för att du är så snäll o omtänksam.

Nu måste jag läsa lite bloggs,äta godis och chips innan jag går ut. Meningen är INTE att jag ska gå ner, absolut inte. Önskar att nån kunde ge mig 15kg nu inatt? vore jätte roligt att vakna imorron då :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0