Emmas lista;)

Publicerat: 2009-06-17 Kl: 22:04:24 | I kategori: Allmänt


- SKULLE DU HELLRE :
1. pierca näsan än tungan ? -
Tungan isf..
2. Vara seriös än rolig ? - Jag är nog oftast seriös.
3. dricka röd eller grön mjölk ? -  Röd.
4. brinna upp eller drunkna ? - Helst inget av dom men drunkna.
5. umgås med dina fiender eller föräldrar ? Föräldrar

- RANDOM SHIT
1. är du kär i nån ? -
Ja!
2. sol eller måne ? - Solen.
3. vinter eller höst ? - Hösten, det är inte lika kallt som vintern.
4. vänster eller höger ? - Höger
5. solit eller regn ? - Sol =D
6. vaniljglass eller chokladglass ? - Är inte särskilt förtjust i glass.

- OM DIG :
1. hur mkt är klockan just nu ? -
21:54
2. fullständiga namn ? - Evelina Margareta Persson
3. Vart vill du bo ? - På landet om jag ska vara ärlig.
 4. hur många barn vill du ha ?- Många.. kanske 5-6 st
5. vill du gifta dig ? - Ja det är väl klart =)
6. rullar du spagetti eller skär du den ? - Rullar.
7. har du ätit sushi ? -  Vilma lurade mig en gång men aldrig mer :)
8. lyssnar du på nu ? - Sandras röst
9. hur många olika sorters flingor har du i köksskåpet ? - 3
10. humör ? - Trött :p

- HAR DU.... DE SENASTE 24 TIMMARNA :
1. kysst någon ? -
Ja
2. sjungit ? - Nej inte idag :p
3. blivit kramad ? - Ja
4. känt dig fånig ? - Nej
5. saknat någon ? - Nope.. :p
6. dansat galet ? - Nope..
7. klippt håret ? - Nej men jag måste göra det snart =)
8. gråtit ? - Nej
9. ljugit ? - Nej inte det heller
10. blivit kysst ? - Japp av båda pojkarna.

- GREJER :
1. har du någonsin blivit jagad av polisen ? - 
Nej inte jagad tror jag.
2. har du en hund ? - Nej
3. sover du helst sj eller med någon ? - Med danne helst :)
4. tror du på spöken ? - Ibland när jag är ensam.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0