God morgon

Publicerat: 2009-03-31 Kl: 09:54:09 | I kategori: Allmänt


Idag är jag ledig från jobbet för jag är helt slut sen igår. Jag var med Sandra och Anders på hela förlossningen så det tog på mina krafter. Men det var väldigt mäktigt att få hjälpa till och titta på =) Eller hur man ska säga "titta på", ja men ni förstår. William var på dagis sen var han hemma med faderskapet, jag hann läsa en bok för han innan han somnade. Jag slocknade vid 11 och är fortfarande riktigt slut i skallen o kroppen. Nu ska jag städa lägenheten o duscha sen ska jag upp till Sandra =)

Igår när jag satt på bussen på väg hem, så var det ett barn där med sin mamma. Hon var inte ens ett år, men på sig hade hon en tjock tröja, strumpbyxor, och en filt snurrad runt överkroppen. Det enda jag satt o tänkte var "undra hur mycket hon fryser om fötterna o benen". Klär man barn så när det är minusgrader? Det verkligen kokade i mig och hade jag haft ork hade jag sagt nånting men det är ju inte min sak. Men det var kallt igår kväll, för mamman själv hade klätt sig riktigt. Hur kan man gå ut med ett barn i strumpbyxor endast på benen???

Nu ska jag städa klart.



Han har knäppt kort på sig själv, haha sötnos

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0