Natten

Publicerat: 2009-03-19 Kl: 09:15:16 | I kategori: Allmänt


Jag befarade ju att natten skulle bli jobbig eftersom William somnade 6 och för att han hade sån jäkla hosta. Men han sov, nästintill hela natten. Han hade ju feber så han låg och yrade väldigt mycket, haha han var så söt =) Jag la mig i soffan vid nio och lär väl ha somnat vid tio max. Så idag är jag utvilad och pigg. Vi klev upp vid halv 8, nu när man har blivit van att kliva upp vid 6 så kändes det som sovmorron :D Idag har han nästan inte hosta nånting alls =)

Nu ska jag äta upp min frukost sen börja göra mig i ordning för jobb. Det här med våren, först tyckte jag bara att alla tjatade överallt om att det ska bli vår o sommar o blabla, men NU känns det verkligen som om den är på väg =)  härligt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0