Hej och hopp =)

Publicerat: 2009-05-07 Kl: 21:56:51 | I kategori: Allmänt


Jag vill ju börja skriva igen men ibland känns det som det är försent? hahah missförstå mig rätt men jag har ju haft en sån lång paus. Jag sitter aldrig vid datorn längre.. oftast är jag så slut på kvällarna så jag ligger bara framför tvn o glor. Danne sitter mest o spelar.. Plus att jag har haft sjukt ont i kroppen senaste månaden, speciellt i höften, svanken och mellan skulderbladen. Men var till läkaren igår och fick lite olika piller som ska hjälpa tydligen och det får vi hoppas =) Hade små inflamationer på många olika ställen i kroppen så det är inte så konstigt att jag har ont. Hoppas det vänder snart iaf..

Nu sitter jag o surfar på facebook och pratar med Affe på msn. Hahah jag förstår inte så mycket av facebook speciellt inte chat-funktionen så dom som skriver får vänta länge innan jag inser att dom har skrivit :p Nu tänkte jag läsa lite bloggar sen fortsätta se tv =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0