Hemma igen

Publicerat: 2009-11-12 Kl: 21:27:46 | I kategori: Allmänt


Kom hem från jobbet vid halv åtta och jag hörde Williams glädje skrik när jag plingade på dörren. "Det är mamma, min mamma. Jag måste krama min mamma!" Han har börjat mycket med min mamma o min pappa :p

Jag glömde skriva igår att William mätte och vägde sig när vi var på sjukhuset. När man frågar han om han är en mammas bebis säger han "Nej jag är ingen bebis, jag är en stor kille!" go gubben. Han vägde iaf 17 kilo och var 96 cm, snart en meter;) Det är nog kulmagen som väger en del, lilla vällingmagen! Nämnde iaf det med att han fortfarande har blöja, då tittade hon på mig och sa "Ja men det är väl inte så konstigt??" Så var det med den saken :P Han har varit utan blöja ikväll, han är det på kvällarna. Men han hann inte säga till så han kissade på golvet, sen gick det en stund så han kissade på sin Maxbok, det tyckte han var jätte roligt :P haha vad gör man?

Nu ska jag slänga mig i ett bad sen lägga mig tidigt! Ska till vårdcentralen kvart i elva imorron och William ska vara hemma med danne. Det har han varit hela veckan så dagis får nog fira han på måndag ist om hostan är borta =)

Kommentarer
Postat av: madde

´gud va svårt å börja vänja dom utan blöja:)

2009-11-13 @ 11:54:18
URL: http://madeleinesophie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0