Internet krånglar!

Publicerat: 2009-11-06 Kl: 21:03:05 | I kategori: Allmänt


Nu har jag fått lånat Nadias trådlösa eftersom mitt lösenord inte har kommit än? Och jag som vart lovad så STORT att han skulle se till att jag hade de i torsdags.. Och idag kom det inte heller. Får se på måndag då =) Men det funkar med trådlöst också!

Första snön har ju kommit och gått, tyvärr. William vart jätte glad när det var snö ute o skulle åka pulka till dagis men det var för lite snö. När jag hämtade han på dagis toksnöade det så det tog oss 1,5 h o ta oss hem till mamma för han skulle äta, kasta, kolla fotspår m.m. Så när vi kom fram var jag väldigt frusen o kissnödig.
Imorse när vi klev upp var snön borta men han skulle be dagisfröken C ringa "grabbarna uppe i himlen så dom kan skicka ner mer snö" vet inte vart han har fått det ifrån men hon skulle göra så gott hon kunde :)


Går in i vecka 20 på söndag och det känns skönt att denna oro-vecka snart är över!!=) I skrivande stund puffar hon på långt nere i magen så hon gör sig hört, myysigt! =) William säger att jag har bullar i magen o en liten bebis men han har själv bara mycket bullar :)

Ska hoppa in i badet nu efter jag har lagt ut lite bilder, skönt! Och imorron kommer Danne hem.






Kommentarer
Postat av: Carro

Åh, vad mysigt med bebis i magen igen, saknar det!

2009-11-09 @ 21:24:17
URL: http://intox.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0