Väntar på mina två

Publicerat: 2009-11-19 Kl: 20:53:41 | I kategori: Allmänt


William är på hockey han kommer vid halv tio, och danne är på jobbet o kommer samma tid. Jag saaaknar dom! Jag har jobbat 12-19, det har gått bra. Det var mycket folk men det ska det vara oxå =) The boss skjutsade hem mig, underbart.

Nu ska jag baaaaada, men jag orkar inte duscha håret för det gjorde jag igår. Eller om det var i förrgår? Eller var det förra året? har ingen betydelse jag orkar inte vilket fall =)

Imorron vankas de pengs så de kommer kanske vara lite tryck på jobbet, sköönt de =) Börjar dock få ont i ligamenten nu mera fast jag tycker inte magen växer.. ?? hmmm. Ne nu ska jag bada innan dom kommer hem

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0