Jag blir inte frisk!

Publicerat: 2009-10-18 Kl: 14:48:41 | I kategori: Allmänt


Jag kan lika gärna sjukskriva mig resten av livet. Jag blir icke frisk! Jag har lungor mindre än emmas kattunge, jag får ingen luft!! Hur är det då tänkt att jag ska jobba imorron? Här hemma kan jag inte sitta en enda dag till, man blir galen. Bara luftvägarna kan bli som dom vanligt vore det inga problem!, börjar bli trött på det här nu.

Danne står o lagar lite mat och William spelar hockeymatch. Det tar en stund att skriva för jag måste skrika "hejja William, bra William". Annat är det när han spelar fotboll, då ska man ropa Zlatan ist :) Nu ska vi läsa bok så det är lika bra o lyda min sjuka son.

Kommentarer
Postat av: emma

du förtjänar inte att bli frisk;) det är GUD SOM STRAFFAR DIG FÖR ATT DU INTE KÖPER EN NY SÄNG ÅT MIG

2009-10-19 @ 15:48:58
URL: http://emmamaria.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0