Ny overall=)

Publicerat: 2009-10-16 Kl: 21:00:51 | I kategori: Allmänt


Mamma har köpt en ny overall till William idag. Det tackar vi för tusen gånger om :) Det vart en skit snygg som jag har tittat på ett tag. En didriksson overall :) tusen tack!!


(dålig bild men den enda jag hitta) 1000:-      |         Fick beslutsångest när jag kollade deras hemsida för den här är ju riktigt snygg den oxå!!






Sen verkligen älskar jag anonyma fjantiga kommentarer, förstår inte riktigt? Men ni verkar inte ha så mycket för er om dagarna :)

Kommentarer
Postat av: Madde

Tack =)

Såg nu att du ha en till liten? Grattis får man säga då =)

2009-10-17 @ 12:15:15
URL: http://madolf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0