Resultat från gymasten...

Publicerat: 2009-10-17 Kl: 21:47:31 | I kategori: Allmänt


Var som sagt hos sjukgymnasten i torsdags. Jag har ju hela tiden sagt att William måste ha nån form av CP skada då han går konstigt o så. Men dom har sagt att det har han absolut inte. Då har man ju ställt in sig på det o börjat tro att "allt" var bra. Men nu i torsdags konstaterade hon att han hade en mild CP skada som bara sitter i benen vilket förvånade henne för det brukar alltid sitta i händerna o benen. Givetvis vart vi ju glad över att det bara satt i benen. Man ska inte vara girig, man ska vara tacksam. Så mycket som har kunnat hänt med William tiden han låg på sjukhuset så är det här ingenting mot för VAD dom trodde skulle hända med han. Dom trodde aldrig att han skulle bli ett friskt barn, vilket han är. Så vi ska till nevrologen(stavas??) här framöver och se vad den säger, dom är ju "experter" vilket jag trodde sjukgymnasten var men icke :p Hon tror inte att han behöver någon träning då allt kommer flyta på, han kommer börja hoppa snart o gå i trappor själv. Det kommer bara ta lite tid. Och är han så pass "med" o smart att han kommer själv att korrigera det där när han blir lite äldre =) I övriga saker som finmotoriken ligger han före, så då blir man stolt :) Man ska vara glad för hans hjärnblödning har kunnat satt sig så illa att han hade kunnat varit en grönsak så att säga.

Nu har vi lagt han efter lördagsfesten vi har haft. Med chips, godis o singing bee dans :) Tror faktiskt att han somnade på en gång efter danne gjorde andra vällingen?? =) Vi ska väl lägga oss o se tv. Jag sov inte så mycket inatt för William har fått feber o en helvetes hosta. O som vanligt krävs tre host sen spyr han. Sen ville han sova i våran säng o han är så stor nu så han tar all plats. Så jag har väl sovit fem minuter inatt om jag hade tur :)

Och vaccinet? Här peppar man för att stå först i kön men man går o bli sjuk. Skulle ju ta det imorron men då äre slutt!! Så kommer det i slutet av veckan så nästa vecka ska jag ta men då är jag redan smittad o död. Nerå haha, men jag blir lite irriterad på hysterin o att det inte bara går som det ska!:)



-Jag behöver inte era elaka kommentarer för jag lovar att jag tar reda på IP numret o åker hem o spöar skiten ur er!!

Kommentarer
Postat av: Amanda

Haha ja, du får ta med dig prinsen och komma hit när dom är född :D

2009-10-18 @ 00:11:00
URL: http://amandabergklint.bloggagratis.se
Postat av: madde

haha ja hon var mest leksugen, var jag som försökte "söva" hon..haha!:D vad skönt att de inte va nå mer med william, precis som du skriver kunde de varit värre!!=)

2009-10-18 @ 09:37:07
URL: http://madeleinesophie.blogg.se/
Postat av: linda

hejsan grattis till magen ... skoj att ni ska få bebis igen... och skönt att ni nu fått veta vad det är med williams ben.. och ni har verkligen haft tur med han

mvh linda

2009-10-19 @ 21:40:53
URL: http://frupetterssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0