Sjuk!

Publicerat: 2009-10-14 Kl: 10:22:52 | I kategori: Allmänt


Jag har ju gått och blivit sjuk =/ Därför har jag inte bloggat, har inte orkat. Vad ska man skriva lixom? :p Åkte upp i tisdagskväll för jag fick feber, ont i halsen o svårt o andas, grymt ont i armarna. Så dom tog några prover o så. Dagen efter ringde hon, då hade hon skrivit ut Tamiflu o host medicin. Men nu väntar jag på att hon ska ringa så jag får dom riktiga provsvaren.
William får bo hos Jens o Syrrans tills jag blir friskare eller tills på måndag, hans vaccinering är framflyttad tills dess. Vilket är toppen, peppar peppar bara han håller sig frisk så han får ta den nu då! Det känns inge bra att han inte är hemma, tur är väl att danne är hemma. Men jag får sån ångest när han är borta o nu när det kan komma o handla om flera dagar?? Har varit ifrån han två dagar i sträck som högt. Jaja det löser sig!

Den 23 åker William med Jens o Angelica till sthlm. Så jag hoppas jag blir bättre redan imorron så han kan komma hem igen!! Just nu kan jag inte sova för jag får ingen luft, på riktigt. Förstår inte? Det känns som om jag andas ur ett sugrör så det går ju inte o sova. Oså tycker jag att hjärtat slår oregelbundet o hårt, det ska jag tala om när hon ringer. Men stackars hjärtat ska ju slå för mig, bebis o sjukdommen samtidigt :p Klart det blir lite jobbigt.

Daniel är inget roligt sällskap. Han ligger och sover som ett litet barn, ska nog väcka han snart. Han ska ju möta William o dom o lämna badbyxor för dom ska iväg o bada sen ska han till ryssän o tatuera sig :) Så¨jag ska sitta här som en mupp hade jag tänkt om inte Emma vill komma o hålla mig sällskap;)?? Nu ska jag gå o röka vilket jag verkligen borde sluta med men det är frukaaansväääääärtttt svårt men jag ska göra det. (behöver inte era åskiter för fem öre!!)


 


mammas lilla plutt!


Kommentarer
Postat av: elin

Usch, det lät inte kul alls! Krya på dig =)

Ja, jag har sett lite olika priser men det beror väl på vad man är ute efter också. Det finns ju ett par stycken att välja mellan men då är ju vissa mer sällsynta också. Har iallafall hört att ludmilla ondrasek i sundsvall ska vara jätte duktig och inte allt för dyr, så vi får väl se då. Har inte bestämt mig om jag vill göra det än heller. Kan ju vara spännande med den där överaskning också på ett sätt =)

2009-10-14 @ 15:35:45
URL: http://epmn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0