Danni har leftat

Publicerat: 2009-09-13 Kl: 21:32:48 | I kategori: Allmänt


Danne D har lämnat oss nu ikväll, vet icke vart han skulle fast han har sagt det minst fyra gånger. Men jag glömmer så lätt. Jag kommer att sakna han! Men what to doO? Emma kommer nog (förhoppningsvis) hänga lite här så det inte bli lika tråkigt ;)

Jag tror William sover nu? Det låter som så men man ska aldrig vara säker.. För ibland kan det vara tyst en timma sen hör man "mamma?? mamma jag vill ha vatten". När jag kommer in sitter han med en skurhink på huvudet mitt i mörkret så man ser knappt han.. "Jag skrämme mamma, haha" jaa jag vart jätte rädd ;) (anledningen till att han har den där är för han har hosta, då spyr han alltid upp slemmet) Men nu ville han nog bara prata sista gången jag var inne. Han smekte mig på kinden och sa att han älkar mamma och jag var så fin =) Hjärtat smälter!

Nu ska jag skriva klart här. Sen hämta täcke o kudde och slänga mig på soffan med ett glad cola o lite natur chips. Titta på den här filmen på fyran som skulle vara bra?

God natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0