God kväll

Publicerat: 2009-09-17 Kl: 21:03:03 | I kategori: Allmänt


Igår sov William över hos syster och Jens. Det blev enklast så då han skulle vara där idag när jag jobba, började halv tio. Rastlös som jag vart så åkte jag till Emma och gjorde mig en översovning, vilket var minst tre år sen? Hahah förr sov man alltid över hos kompisar. Men nog om de, mer om Emmas katt Ella (aka Prinsessan). Hon behandlar kattfan som ett barn, hon får all plats hon vill o hon planerar sitt liv efter katten. Hahah det är sant jag överdriver inte! Men hon på samma gång var hon så passupp på en "jag ska byta sängkläder, får du nog täcke, ligger du skönt, ser du tvn" haha söt emsen vettni ;p

Det gick bra att jobba idag, dock var jag trött. Men efter jobbet åkte jag hem till syrran och vi gick o käka på Milano göttans:) Imorron ska William på dagis, han måste få bli av med energi. Han är verkligen inne i en trotsålder fy f*n. Men han har bestämt sig för att han inte tycker om någon dagisfröken längre heller.. Han får för sig så mycket ;p Men det går över, hoppas jag :)

Har beställt lite kläder till William nu från HM :) Ibland är det enkelt att bara sitta o beställa på internet. Det vart 4 tshirt, en fleece dress, strumpor, 3 mjukisbyxor, 3 långärmade tröjor och en dun väst :)


NU måste jag duscha =)

Kommentarer
Postat av: amanda

Ta med dig william o kom o hälsa på nåt? :)

2009-09-17 @ 22:22:01
URL: http://amandabergklint.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0