I brist på fantasi

Publicerat: 2009-09-26 Kl: 22:34:48 | I kategori: Allmänt


Jag har ingen fantasi till mina rubriker.. har väl aldrig haft det men.. Nu sitter jag o små glor på tvn, tänkte slå på ugnen och göra vitlöksbröd sen lägga mig o somna till en film =)

Idag har jag jobbat lång dag. William var med farbrorAndreas och Patte, det gick jätte bra :) Det kändes skönt! Han tycker så mycket om dom o deras katter så det var en jätte rolig dag för han!!

Jag har ingen fantasi ikväll faktiskt, är helt slut efter jobb o allt. Imorron ska vi till Lotta och äta middag och titta på det nya huset. Spännande! Och William ska förståss vara med Marie, vem annars?=)

William fick nya vinterskor av Mamma häromdagen oxå, jätte  fina och dom verkar jätte bra. Det tackar vi för!!


Kommentarer
Postat av: Fanny ☆

åh vad stor grabben börjar bli nu! söt han är.



Sv: hahaha jo du jag vågar inte ens tänka på vad jag skulle gjort om jag gjort de där, haha! ;b

2009-09-26 @ 23:10:36
URL: http://farily.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0