Måndag

Publicerat: 2009-09-21 Kl: 16:55:34 | I kategori: Allmänt


Det är så roligt med alla grattis komentarer och lyckoönskningar, tack det gör mig glad!! :)




Fram till vecka 8-9 var jag så trött och mådde fruktansvärt illa! Men det gick över i några veckor men nu verkar tröttheten ha kommit tillbaka, men det blir nog lätt så oxå när danne jobbar borta. Annars är det ju han som fixar maten och tvätten, nu kirrar jag o William allt själva :) Men william är duktig han, han hjälper till med glatt humör!

Nu ska jag snart ställa mig och laga mat. Det blir köttbullar och makaroner efter Williams önskemål! Sen ska jag väl städa undan lite o dammsuga. Men ikväll kommer det bli tidigt, har en tendens att sitta vid datorn till typ 1 på kvällarna o jag blir så jäkla trött dagen efter..

Vi hade utvecklingssamtal på dagis imorse. Det var bara massa positiva saker hon sa. Han är så snäll och skötsam, han äter allt och uppför sig jätte bra :) Man blir så stolt! Men hemma är det en annan visa, han är nästan bara lugn när han tittar på tv (vilket han gör på tok för mycket!!) men det kommer jag ändra på när bebis kommer. Det blir nog lättare att ändra vanor då, han kommer ju få hjälpa till med så mycket han vill så då kommer han nog glömma sina filmer lite. Kan man iaf hoppas :) Och så ska jag få han att minska på vällingen, jag ska börja nu i helgen. Han äter för mycket välling för hans ålder, nu har han börjat ätit mindre mat för han vet att han får välling på natten. Men jag ska ta ner det till en kopp på kvällen och en på morronen. Jag tänker sluta med flaska i sängen för nu är han en stor kille som kan äta det innan han somnar. Tjejen jag hade samtal med (williams favorit fröken) ger så bra tips på olika saker, det tycker jag är jätte bra! :)



Nu vart det mycket skrivet, jag ska börja med maten nu =)

Kommentarer
Postat av: amanda

jag önskar det. men nu har det blivit lite mer fart på dom uppe på sjukhuset. jag ska gå en utredning nu, sen ska jag få börja äta tabletter. komiflen tror jag att dom heter. sen så får vi se.. lär ju ta sin lilla tid. men det äre väl värt i slutändan, om man får barn alltså :) jobbigt nu bara när man inte vet om man kan bli gravid eller inte.



när är bf? har glömt o fråga det:b

2009-09-21 @ 21:19:26
URL: http://amandabergklint.bloggagratis.se
Postat av: Zabine

hehe tackar så mkt =) Allt bra med dig? kram

2009-09-21 @ 23:27:45
URL: http://wildasmami.blogg.se/
Postat av: Zabine

allt e super med mig :) Grattis till graviditeten! :) Fan va kul med lite tillökning! :) hoppas du mår bra och att allt e bra med familjen, kram!

2009-09-22 @ 19:30:55
URL: http://wildasmami.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0