Sjukling

Publicerat: 2009-09-12 Kl: 20:25:21 | I kategori: Allmänt


Hittade William i morse i sängen med 41 graders feber, han fick alvedon o sitta o soffan och äta lite glass så sjönk den lite. Men inte nog så vi åkte till sjukrådgivningen o vart bemött av ett par robotar(enligt william som vart livrädd). Men dom sa som vanligt att det inte var så mycket fel, han mådde ju bra trots allt?! Ingen ide att disskutera för han är pigg och glad ändå. Blir det sämre åker vi tillbaka.

Nu sitter jag och väntar på darling som ska komma hem snart. Ska väl se någon film och mysa, han åker ju bort igen imorron. Det är jätte kul att vara ensam hela veckorna må jag säga, ni borde pröva!! haha nemen jobb är väl jobb, inte mycket man kan göra =)

Nu ska jag göra i ordning William för natten. Jag måste oxå lägga mig tidigt för det lär inte bli många timmars sömn inatt. Fick låna Män som hatar kvinnor av Martin som vi såg igår, den var skit bra!! :)



Kommentarer
Postat av: amanda

Stackarn! Hur kan dom säga så när flunsan och allt går :S Jag hade 39,7 och fick inte ens gå utanför dörren förns min feber var borta, enligt sjukvårdsupplysningen alltså. Dom är fan bra dum :S

2009-09-13 @ 11:49:44
URL: http://amandabergklint.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0