Bra dag idag =)

Publicerat: 2010-04-10 Kl: 00:27:31 | I kategori: Allmänt


Imorse gick Danne med William till dagis som sagt var. Matade Tisen medans dom var iväg sen när D kom hem igen fick han ta lillan som var vaken och pigg så sov jag vidare tills halv ett ungefär, riktigt skönt. Måste ju passa på när lillkillen är på dagis =) Men sover man för mycket blir man seg vilket jag fick smaka på idag..

Hon är fortfarande den ultimata lilla bebisen som äter, skiter och ler hela dagarna =) På kvällarna har hon sin långa vaken stund på ca 2-2,5 h och äter lite extra inför natten =)

Nu ska jag lägga mig o somna framför tvn, det börjar en bra film nu men jag lär titta 10 min sen somna. Som vanligt, filmtittarn kallar dom mig inte för!




(har försökt ladda upp en bild i typ tio min men det funkar inte så nu ger jag upp!)

Kommentarer
Postat av: Tessan

Ok. Tack i alla fall. Vilka fina barn du har! Man blir ju lite sugen att skaffa en till när man ser dom där små ;o) Men det får nog räcka med tre, hehe.



Trevlig helg!



Mvh

Theres

2010-04-10 @ 13:40:58
URL: http://mammateklas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0