God morgon

Publicerat: 2010-04-05 Kl: 09:50:28 | I kategori: Allmänt


Nu är vi nyss hemkommen från läkarkollen på BB, lilla prinsessan väger nu 3550. Vilket betyder att hon har gått ner och sen gått upp, hur bra som helst! =) Läkaren sa att hon var tipptopp på alla test han gjorde, skönt att allting såg bra ut =) Hon bajsade även ner han o hela hans rock, hahah. Jag garvade men jag tror att han vart lite irriterad ;P Men så är det när man ska klämma på magen o snurra runt hon och ha sig :)

Daniel och Tisen ligger och vilar i sängen, danne tar sina små chanser till att sova ;) hahah. Men jag är mäkta imponerad, han är hur duktig som helst och fixar allt. Det enda jag gör är och ammar, resten med hemma och allt ordnar danne! Jag och William ska göra gröt, sen tänkte jag att vi skulle gå ut men tappade lite lusten när det börja snöa =( Kan det bli vår på riktigt snart?!

Slänger in lite bilder sen, nu ska vi äta frukost :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0